Silkemykt hår!

Hei dere!

Åhh som jeg elsker når håret mitt er silkemykt! Og har funnet de perfekte produktene som hjelper sinnsykt bra. Jeg har ofte opplevd å ha slitt og tørt hår, å siden jeg har farget det ofte sliter det veldig på både hodebunn og hår. Og siden balsam ikke er nok for meg, så har disse produktene rett å slett reddet håret mitt for suure!

 Disse bruker jeg etter hver gang jeg har dusjet håret mitt. Først tar jeg olja fra Nuxe og masserer det inn i håret og litt i hodebunnen. Jeg bruker å tørke håret litt først med et håndkle slik at det ikke er så altfor vått. Deretter sprayer jeg inn Rescue-me- leave in conditioner. Og så en liten mengde av biosilk i tuppene av håret. Disse produktene anbefaler jeg dere virkelig! 
 

ha en fin dag folkens!

🌼 Hei! Jeg heter Caroline Lovise og kommer fra nydelige Nord-Norge. Her blir jeg å dele store deler av mitt liv.
Posts created 46

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top