Nydelig dag!

Hei dere! 
 

I dag var det et nydelig vær her i vakre Lofoten, og det er så deilig å endelig kjenne sola varme i ansiktet igjen! Det å se at snøen drypper fra tærne og høre fuglene synge er et steg nærmere våren! Og ikke minst lengre lyse dager, fyfaen det er deilig. Jeg har egentlig ingen problem med mørketiden, jeg er så vandt til det og syntes det er en koselig tid haha. Eneste kjæresten min er ikke så vandt med det, siden han ikke kommer fra Nord Norge. Det er liksom ingen mellomting! På vinteren er det mørkt mesteparten av dagen, og om sommeren er det lyst hele døgnet haha! Jeg digger det! Det gjør Lofoten unikt. 

 

 

 Da vi kom hjem fra turen, så spiste vi hjemmelaget pizza. Dette er en oppskrift jeg har vokst opp med, og er seriøst den beste pizzaen! 

Jeg håper dere har hatt en flott dag folkens! 

🌼 Hei! Jeg heter Caroline Lovise og kommer fra nydelige Nord-Norge. Her blir jeg å dele store deler av mitt liv.
Posts created 46

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top