Dagen i går

Hei folkens!

Dagen etter kvinnedagen var ikke helt som forventet. Gårdagen var så utrolig bra og gikk over til dritt, rett å slett. Jeg hadde 2 GTK anfall i natt, så jeg føler meg så sliten og tung i kroppen. Trenger ikke å trene noe cardio i dag for å si det sånn haha. Det ble en slitsom start på dagen, men jeg og typen gjorde det beste utav det og gikk på en rolig tur til vakre moloen i både Svolvær og Kabelvåg. Sola har blitt varmere og det er så deilig å kjenne det! Criiist jeg gleder meg noe sykt til sommer altså! Etter turene har det vært avslapping på oss, og begynt å se serien Frontrier, so far so good. Å se den anbefaler jeg virkelig. 
 

Ha en fin dag dere!

🌼 Hei! Jeg heter Caroline Lovise og kommer fra nydelige Nord-Norge. Her blir jeg å dele store deler av mitt liv.
Posts created 46

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top