10 år allerede!

 

Hei folkens! 
 

herreguud, tenk at min lille baby har blitt 10 år allerede, altså hallo, hvor går tiden av? Jeg husker den dagen jeg og min familie var å hentet henne som om det var i går haha! Det jeg husker aller mest er da Kiara tisset på meg på hjemturen, ja, trøbbel fra første stund. i løped av disse årene så har hun funnet på så utroolig mye faenskap! Når hun er alene noen øyenblikk så river hun opp alt hun finner, og jeg veit ikke hvor mange ganger jeg har kommet hjem til søppel utover gulvet og brev som var revet sunt haha! men jeg elsker denne rakkeren så utrolig mye <3 skulle ønske jeg hadde hun da jeg gikk på skolen, så kunne jeg si at hunden spiste opp leksa for suure! 
 

Her er Kiara som valp omg

Ha en fin dag dere!

🌼 Hei! Jeg heter Caroline Lovise og kommer fra nydelige Nord-Norge. Her blir jeg å dele store deler av mitt liv.
Posts created 46

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top